úterý 12. června 2012

Svatební quilt / Wedding quilt


Konečně jsem ukončila veledílo posledních dvou měsíců. Zde je tedy důkaz mé naprosté šílenosti. Jedná se o svatební dar pro bratra a jeho ženu.
Takto to vše začalo. Velmi brzy jsem ale zjistila, že musím celou deku udělat z částí a ty následně sešít k sobě. Jednak kvůli menší šířce vatelínu a jednak kvůli prošívání. To jsem si vybrala velice náročné a musím se přiznat, že spotřeba nití a jehel byla veliká :). Zde je detail prošití:


Příště si ale na takto velký projekt určitě pořídím lepidlo ve spreji. Sice jsem špendlila hodně, ale přece jenom jsou nějaké chyby. Vyfotila jsem i rub a podle různých látek poznáte tři pruhy, které se sešily k sobě.
This quilt was made for my brother who got married. It took me 2 months and it is free-quilted by machine. I quilted 3 parts separately and then saw them together.

Linking up: http://www.misinpatchwork.cz/

1 komentář:

  1. Deka vypadá moc krásně, taky se teď na jeden svatební quilt chystám :-)

    OdpovědětVymazat