úterý 14. srpna 2012

Creeper polštář

K dece jsem ušila ještě polštářek, motiv opět PC hra Minecraft. Je volně proquiltován na stroji, ale jen zelené části. Podle ohlasů jsem zjistila, že maminky a babičky některých puberťáků jsou nadšené, ostatní to moc nebere a vzor ji připadne "divný". No, ono je lehké ušít světlemodrou deku pro miminko, ale pro větší děti je to problém. Asi proto mají v Americe takový úspěch deky z triček. Takže jsem šťastná, že se deka i polštářek synovi líbí a cení si jich. A jsem ráda, že jsem pár švadlenek inspirovala. Děkuji.

A pillow with Creeper, the theme of PC game Minecraft. Green parts are free-quilted. Some people like the quilt and the pillowcase, some called it wierd. So, it  is easy to make sweet light-blue babyquilt but what about quilt for teenager? I am happy that to inspire some of you. Thanks.


Žádné komentáře:

Okomentovat