středa 8. srpna 2012

Creeper háčkovaná čepice

Včera jsem zjišťovala, co dělají děti celé hodiny u počítače. Hrají Minecraft. Moc nechápu, o co jde a co je na tom baví, ale při prohlížení obrázků mne zaujala čtverečkovaná grafika, která mi připomíná patchwork. Hned jsem si některé důležité věci překreslila na čvterečkovaný papír. Na netu existují i celé deky podle hry, např.http://www.handmadebycasey.com/portfolio/minecraft-quilt/. Něco podobného určitě klukům udělám, konečně mají zájem o patchwork :). Zatím jsem alespoň zkusila motiv creepera, což je prý zlá příšera hry. Nakonec jsem uháčkovala celou čepičku pro Marka.
Zuzka chce samozřejmě taky, a alespoň jsem ji musela vyfotit v té Markově.

What did my children do all the time sitting in front of PC screen? They played Minicraft. I like the square design of the game, it reminds me patchwork design. You can find some minecraft quilts with google, I promised to make similar quilt too. But first of all I tried to crochet the creeper motiv cap. It´s for my younger son Marek, but his sister Zuzana wants it too.

Žádné komentáře:

Okomentovat