pondělí 3. prosince 2012

Vánoce za 3 týdny / Cristmas in 3 weeks

Přesně za tři týdny je Štědrý den, letošní rok má nejkratší advent. V neděli jsme zapálili první svíčku  a jak jsem slíbila, zde je obrázek našeho adventního věnce. Letos je takový moderní, ale v tradiční barevnosti. Základ je bílý keramický kruh-svícen se čtyřmi kapsičkami na vodu. Do každé kapsičky jsem dala malý čtvereček aranžovací hmoty a do ní napíchala větvičky ze zahrádky. V obchodě jsem pak koupila levnou červenou Kalanchoi, ostříhala jsem některé větvičky a tady je výsledek. Další dekorace jako baňky a řetězy jsem zrušila, takto se mi svícen líbí nejvíce. A na závěr malá rada - vždy mám věnec na talíři nebo míse, aby nebyl ubrus pokapaný od vosku.
This is our Advent wreath for this year. Of course, made by myself. Modern design, traditional colours. Yesterday it was 1st Advent Sunday, so we lighted the 1st candle.

1 komentář: