středa 12. prosince 2012

WIP Wednesday

Na čem právě pracuji:
What´s in progress actually:
1. moda Sentiments - běhoun dokončen více zde, deka čeká na prošití (vidím to na vánoční prázdniny), ještě jsem dodělala polštářek:
1. moda Sentiments - table runner is finished more here, quilt still waiting for hand-quilting (maybe on Cristmas holidays) and I started to make a pillowcase
2. Dětská deka pro chlapečka - hurá, už finišuju s lemováním, polštářek už je také hotový
2. Baby quilt for a boy - I am binding it, and the pillowcase is also finished
 3. Renovace  - maminka mi donesla vánoční běhoun na stůl, kerý jsem jí dělala před 15 lety, že ho chce znovu prošít a vylepšit. Byla to tedy fuška, ale už mám vypáráno a sešpendleno. Nafotila jsem i před páráním a určitě zveřejním.
3. Quilt Renovation - my mother brought me an old table runned made by me 15 years ago. OMG, she insisted on new quilting. I had to ripped out old stiches and now it´s ready for it.

4. Dárečky - na poslední chvíli nutně potřebuji ušít ještě pár dárečků na poslední chvíli, ale určitě bude něco z těhto krásných láteček od mody - kolekce Merry Medley
4. presents - I have to make som little presents for my friends, but so far I´ve got just the fabric - moda, Merry Medley.
 

2 komentáře:

  1. no pááni, ty teda krásně pracuješ:-))

    OdpovědětVymazat
  2. :) Those feathered stars are so pretty, at least the blocks are worth the ripped out and new quilting. :)

    OdpovědětVymazat