středa 23. ledna 2013

WIP Wednesday

V poslední době jsem hodně šila na stroji viz spiderweb quilt, tak pro změnu trošku tradičního šití přes papír - hexagony.Toto je moje UFO asi rok: kulatý ubrus ze zbytků látek.
Last time there was lots of machine sewing and quilting (here´s the post about the  spiderweb quilt) , so I decided to do some EPP now. This is my UFO for about year: a scrappy round table cloth.
No, a tuhle novinku jsem začala minulý víkend. Jednotlivé dílky mají velikost 3/4 palce, tj. délka strany cca 2 cm. Látky jsem použila nějaké od mody ze crap balíčku koupeném u Bellet a je to fakt nádhera, jak lehce se z nich šije. 
And this is a new one, hexagons are only 3/4″. It´ll be a table topper or a pillow, I don´t know yet.


5 komentářů:

  1. pááni, to musela být pěkná piplačka.... máš můj obdiv, do toho bych se určitě nepustila:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice, I just started the EPP craze with my first set of hexagons.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásné - ale jak píše Ajka - také obdivuji,já bych to asi nikdy nedodělala...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. I just started with EPP late last year and I am hooked! Yours look incredible and I am very excited to see the finished products. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, tak to je opravdová paráda.Obdivuji Tvoji trpělivost.Moc hezké. zdravím hezký večer Libuše

    OdpovědětVymazat