středa 13. února 2013

Dnešní kurz v knihovně

Nedá mi to a musím napsat o setkání v knihovně dnes dopoledne.
Jsem moc ráda, že jsem do toho šla. Netušila jsem, jak zručné švadlenky se na kurz šití hexagonů přihlásí, měla jsem i strach. Hlavně z termínu, protože hodně lidí dopoledne nemůže. Výsledek ale předčil mé očekávání. Sešlo se nás tam 12 a všechna děvčata a dámy měly s sebou krásné šité věci na ukázku nebo fotky. Tvořilo se nádherně.
I když jsem měla s sebou foťák, úplně jsem na něj zapomněla, ale na webovkách knihovny později nějaké fotky budou, tak dám odkaz. Alespoň ukázka, co si každá švadlenka odnesla.


No, a zatím to vypadá, že se asi budeme moci v prostorách knihovny scházet pravidelně. Všem se myšlenka PW klubu líbila. Rozhodně už máme termín na výstavu v knihovně v r. 2014 :).  Největší bomba na konec - když mi účastnice daly na sebe kontakty, zjistila jsem, že jedna šikovná a zkušená švadlenka bydlí na konci naší ulice asi 100 m od nás!! Kdybychom se nesešly na kurzu, nevěděly bychom o sobě.

Žádné komentáře:

Okomentovat