neděle 3. března 2013

Deka s medvědem / Teddy Bear Quilt

Podařilo se mi dokončit jedno UFO z loňského roku - deku s medvídkem. Střed deky - medvídka - jsem vytvořila podle návodu v kurzu u Bellet. Měl to být polštář, ale nechtěla jsem obdélníkový na výšku. Začala jsem tedy přidávat čtverečky, že z toho bude deka pro mimino a nakonec jsem se dostala až k rozměrům 95 cm x 150 cm. Prošívala jsem v bílých částech volně - meandry, celého medvídka jsem prošila ručně hnědými perlovkami kromě růžových částí - tam jsem zkoušela bubliny, ty mi tedy moc nejdou.
I´ve finished one of my 2012 UFOs - A Teddy Bear Quilt. Bear in the center is Bellet desing from my on-li course. The design was for a pillowsase, bud I started to add square rows and baby quilt was born. It measures about 95 x 150 cm. White and pink parts are FMQ.
Tady je detail medvídka:

Původně jsem ze zbytků ušila polštářek. Při kompletaci jsem ale byla líná vyměnit patku, takže má trošku shrnuté okraje, ale už to tak nechám. Bude se používat a ne někde ležet opřený na výstavě.
A pillowcase was made from scraps. It´s a little bit wavy, because I was too lazy to change to foot in my machine :).

3 komentáře:

  1. Krásná deka. Moc se povedla. Já svedla jen dva polštáře.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, snažím se ke každé nové dece dokončit i něco rozešitého, ale nevím, jak dlouho mi to vydrží :)

      Vymazat