neděle 28. dubna 2013

Deka pro miminko s hvězdami / Star Baby Quilt

Přes víkend jsem hodně šila, mám hotovou deku do projektu Deky z lásky, ale ukážu, až bude předaná. Také jsem zvládla zahrádku a mám hotové truhlíky (5 ks).
No a dodělala jsem lemování jednoho rychlého projektu. Je to deka pro kamarádku z práce, která bude brzy babičkou. Tedy, deka je samozřejmě pro to miminko. Látečky dodala Hanka sama, takže je to tak trochu i památeční quilt :), protože upotřebila své šaty a zástěru atd.. Barevná kombinace žluté a modré  si přímo říkala o hvězdy. Moc se mi líbila hlavně žlutá látka, protože obsahovala tři pruhy s různým vzorem kytiček, ale vše k sobě výborně ladí. Pro patchwork jako stvořené.
This baby quilt is for my friend´s first grandson. She gave me some old dresses to use the fabrics, so this is also a memory quilt. I decided to use star pattern, because the colours were blue and yellow.
Medvídka do prostřední hvězdy jsem dodala já a na detailní fotce  vidíte i quiltování - sbírám odvahu na něco jiného, ale zatím prostě vše prošívám jen meandry.
Can you see the bears in the center star? Here they are. And you can also see the quilting detail.
 Zítra deku předám a doufám, že udělá radost :)

2 komentáře:

  1. Nádherná deka! Medvídci uprostřed jsou skvělým nápadem :) Bude se líbit, určitě :) J.

    OdpovědětVymazat
  2. I especially like the way you handled the background shading.

    OdpovědětVymazat