středa 3. července 2013

PW klub

Další schůzka klubu je klasicky ve čtvrtek 4.7. v 16.30 ve škole. Minule jsem napsala špatně 3.7., omlouvám se, ještě že mi Katka psala, jinak bych si toho nevšimla. Kdo zvládl opilce, tak ho doneste. Já žádnou fotku nemám, protože mi to prostě nešlo a nedonutila jsem se k dalšímu zkoušení. Ale pokochat se staršími fotkami můžete, založila jsem fotogalerii PW klubu, najdete ji zde , ale odkaz jsem dala i k sobě na stránky v levém sloupečku.
A co budeme dělat ve čtvrtek? Donesu nakopírovanou jednoduchou šablonku pro šití přes papír, najdete ho pod názvem Introduction To Paper Piecing na stránkách Carol Doak zdarma ke stažení zde. Dopuručuji minimálně 2 látky + pozadí. Malá ukázka, co jsem vytvořila při použití 3 látek a bílého pozadí:
Pak už se uvidíme až na konci prázdnin, takže hezké šití a hodně inspirace.

3 komentáře: