sobota 31. srpna 2013

And Sew On... BOM

Je je tu opět čas na kvíz, jako každý měsíc. Vidíte tu chybu?
And it´s time for a quiz like every month. Can you see the mistake?
Ano, tentokrát jsem v bloku měsíce udělala špatné pozadí u komínku látek v levém rohu. Musela jsem párat a opravovat. Tady je správná verze:
Yes, there is the wrong backround in the left corner. I had to rip it out and sew again. Here is the result:
Tento BOM se jmenuje I like big stash - mám ráda velkou skrýš (neboli syslírnu). Když jsem viděla vzor, říkala jsem si, že ani náhodou, tohle nedám. Nakonec se ale proužky látek šily docela hezky a taky jsem trochu podváděla a některé dílky si zjednodušila.
This BOM is called I like big stash. It looks  crazy, but finally I was able to make it. Of course, I cheated a little bit a made some parts more simple. 

A opět všechny díly pohromadě, jen jsem je tak naházela na podlahu, už chybí jen jeden. Jak si s tímto blokem poradily ostatní, uvidíte na blogu Quiet Play.
And there are all BOMs together, one is left. More you can find at Quiet Play



6 komentářů:

  1. :) Já to viděla tak, že za skříní je roh a proto prostě pokračuje "koberec". Nenapadlo by mě, že je to chyba :) Máš to celé moc krásné!
    Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Joli, je to ale čím dál tím víc pracné, už se těším, až budu mít všechny.

      Vymazat
  2. It looks great! Love seeing all your blocks together - fabulous!

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! Já tentokrát opět nic a opět se kochám všemi bloky pohromadě. Máš to hezky sladěné.

    OdpovědětVymazat
  4. Your blocks are looking great together! I like Kristy's designs as you can simplify them a bit if you want to and they still look fab!

    OdpovědětVymazat