neděle 25. srpna 2013

Desky na sešity / New Folders

Zuzka se pomalu chystá do 2. třídy a revidujeme pomůcky z loňska. Desky na sešity měla velké i malé, jedny jsou roztrhané, na druhých je krteček, takže Zuzka tvrdí, že pro druhačku už se nehodí. No nic, mamka si poradí. Před nedávnem jsem v Ragosu nakoupila několik panelů od Makeover, jeden holčičí s princezno-vílami. Rozhodla jsem se ušít na staré papírové desky  látkový obal ozdobeným vílou z panelu. Největší práce byla tedy všít do švů gumičky, ale tohle zapínání se mi zdá praktičtější než zavazování na mašli.
Takto vypadají po úpravě větší desky, taky jsem i podkládala vatelínem a ozdobně prošila kolem obrázků.
A takto vypadají menší desky, tady jsem jen ušila látkový futrálek, který jsem na desky navlékla. I bez podložení vatelínem a bez prošití to vypadá dobře.
A odkud je ta krásná růžová látka s květy? Byla to halenka, na kterou jsem narazila v sekáči.
Obaly jsem šila tak, aby při ušpinění stačilo rozpárat boční šev a obal vyprat, uvidíme, jak se to osvědčí.

Zuzana´s paper folders for exercise-books were dirty and old, so I´ve made a "facelift". I had some panels from Makeover fabric sewing rubber and pink blouse from second-hand shop. And two beautiful fabric covers are here. It´s olso possible to ripe one seam and wash the fabrics.



3 komentáře:

  1. Téda Věruš, to budou spolužačky koukat:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, Zuzka se ráda pochlubí :). Snad ji ta růžová trochu zklidní, jinak je to zlobivec.

      Vymazat
    2. Ale to není vůbec pravda - byla u nás s Věrkou na návštěvě docela dost dlouho a vůbec jsme o ní nevěděly. A je pravda, že se bude chlubit s čím, desky jsou moc hezké.

      Vymazat