pondělí 23. září 2013

Kytičková výměna / Swap

V září jsem ze zúčastnila Kytičkové výměny, kterou zorganizovala  Věrka na svém blogu Věrky tvořeníčko. Tématem byly kytičky, provedení jakékoliv.
Já jsem tvořila pro Klárku, která má krásný blog o bydlení ma-belle-maison. Když tam nakouknete, poznáte, že má ráda bílou barvu. Uháčkovala jsem jí brož a k tomu ještě ušila malé podkafíčko z mých oblíbených hexagonů - babiččina zahrádka. přidala jsem ještě přáníčko ozdobené kytičkami z čajových sáčků.
A také jsem něco dostala, tvořila Mirka, její blog je MIKA   a dělá krásné věcičky z hedvábí. Mirka mi poslala dotaz, jaké mám ráda barvy a co se mi líbí. Odpověděla jsem a Mirka mi to splnila měrou vrchovatou. Posuďte sami.
Náušničky, dekorativní srdíčko a nádherná taštička z hedvábí v úžasných zelených tónech. Takto jsem nafotila s bleskem:
Zatím se jenom kochám, nechci do ní dávat kosmetiku, snad háčkování nebo doklady, aby mi vydržela co nejdéle.
Díky všem za dárečky a Věrce za organizaci, jsem ráda, že jsem potkala zase nové šikulky.


3 komentáře:

  1. Věrko, moc pěkné dárečky jsi vyrobila a krásné i dostala.
    Obě jste holky šikovné. Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,ještě jednou ti moc děkuji za krásný dáreček...a i ty jsi dostala moc krásný...přeji ti pohodový víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat