sobota 14. září 2013

Šaty na panenku / Crochet Doll Dress

Po delší době jsem se opět vráila k háčkování oblečků na panenky. Původně jsem chtěla jen mít něco do obchůdku na Fléru, ale nakonec mne to chytlo. Zuzce se hodně líbí panenky Monster High. Jsem z toho docela rozpačitá, ale půjčila jsem si ji a zkoušela vyrobit různé šatičky. Panenka má divně prohnuté tělo, ale nakonec jsem to zvládla, vymyslela jsem si vlastní návrh topu a už stačí jen měnit sukýnky. Háčkovala jsem do noci a nejvíc pyšná jsem na tento Halloweenový model s dýní:
I used to crochet dresses for Barbie dolls a lot. And now I´m again into it. Instead of Barbie I tried to make something for Monster High dolls. Their body is treaky, but I was able to make a pattern. I am very proud to introduce my Halloween pumpkin dress.


A ještě jedny šatičky, které dostane majitelky panenky jako poděkování za půjčení:
And this simple dress is a present for little girl wholent me the doll.


Žádné komentáře:

Okomentovat