sobota 19. října 2013

My Little Pony

Už dlouhoo jsem Zuzce slibovala, že jí uháčkuju poníka z pohádek My Little Pony. Podařilo se mi ho udělat během tří dnů, protože byla trochu nemocná a chtěla jsem jí udělat radost. Vybrala si poníka s názvem Fluttershy, který má křídla, takže háčkování bylo trošku složitější :). Použila jsem skvělý návod od Lenky Fizule71 , všem moc doporučuji její stránky.
I promised to my daughter to crochet My Little Pony. She chose pegasus character Fluttershy, so I had to crochet wings, of course.
Očka jsem udělala trochu jinak, ale výsledek se mi moc líbí a Zuzka je nadšená.
My daughter is very happy.

8 komentářů:

  1. Krásný, doufám, že je Zuzka Ok. Tak ať se jim spolu daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš jsi šikulka!! Tohle bych fakt nedala:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, není to tak složité, jak to vypadá, nejhorší pro mne bylo sešívání dílků k sobě :)

      Vymazat
  3. Nádherný!!! Také bych byla nadšená :) Opravdu se povedl :) krásný víkend, Jolana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, když vidím, jak je Zuzka nadšená a pořád si s ním hraje, tak to stojí zato :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné dílko. Vnučka má právě koníčkové období, určitě by se jí líbil. Ale já s háčkem nejsem moc kamarád, to bych nedala. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Poník je nádherný, jsem moc ráda, že Ti můj návod dopomohl k tak krásnému výtvoru!!! U nás poníci taky nejvíc frčeli při nemoci :o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Leničko, za komentář. Tvoje stránky a návody jsou super a hodně mi pomohly v rozhodování, jestli mám návody dát na stránky nebo prodávat na Fléru. Rozhodla jsem se raději nezištně se podělit :)

      Vymazat