pátek 25. dubna 2014

Celtic Solstice Mystery

Nedávno Jitka ukázala svoji dokončenou deku, kterou šila podle Bonnie Hunter. Já jsem se tohoto mystery také zúčastnila, ale bločků jsem vytvořila vždy jen několik. Nakonec z nich nemám deku, ale malý ubrus. Čekal na prošití docela dlouho, ale když Jitka zvládla celou deku, nakoplo mě to a dílo jsem konečně dokončila :). Celý ubrus je asi 83 x 83 cm a pro vaši představu strana jednoho čverce v ubrusu je necelé 4 cm.
Jitčina deka vypadá nádherně, zvolila krásnou kombinaci barev. Nakoukněte k ní na blog Patchwork Jitka. 
Deku v doporučené barevnosti, tak jak ji Bonnie dokončila, najdete na její stránce zde. Název je Keltský slunovrat a v její barevnosti to sedí. Návod postupně zveřejňovala koncem minulého roku jako mystery a zatím je stále zdarma  zde. Tento rok do toho půjdu zase.

P.S. Throwback Thursday na blogu Míšin patchwork

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, ale stejně si myslím, že tenhle vzor vypadá líp jako scrap. Moje verze je taková moc učesaná.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc, kéž bych měla víc času a chuti do prošívání, leží mi tady několik dokončených topů a nemůžu se k tomu dostat.

      Vymazat
  3. Moc pěkná barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, připadá mi zajímavé, jak jsou useklé bílé špičky. Ale velikost bločků byla opravdu vražedná, ale zase jsem se celkem naučila počítat v palcích.

      Vymazat
  4. málo platné, tvoje barevná kombinace se mi líbí nejvíce. Gratuluji k povedenému ubrusu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani, vlastně jsem byla nucená pracovat se zbytky látek, takže to tak prostě barevně vyšlo :)

      Vymazat
  5. Wow, vypadá to fakt zajímavě. Hned se jdu na to mystery kouknout ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, na stránkách Bonnie už není, po nějaké době návod zmizí, protože ho dá do další knížky, ale mrkni alespoň na free patterns http://quiltville.blogspot.cz/p/free-patterns.html. Pozor, silně návykové. Jinak do dalšího mystery jdu opět, začíná se někdy na podzim, už se těším.

      Vymazat