neděle 20. července 2014

Dvě swoon deky / Two Swoon Quilts

Tenhle blok s hvězdou mne zaujal na internetu. Název byl swoon, což v překladu znamená mdloby nebo omdlít. Nicméně hvězda je krásná a vlasně je to jen variace na starý blok tesařovo kolo (carpenter´s wheel). Dlouho jsem se těšila, až blok použiju a nakonec se líbil mamčině kamarádce. Pro ni jsem šila dvě deky na rohový gauč - jednu delší, druhou krátkou.  Tohle je ta čtvercová, délka strany je 140 cm.
I´ve seen this swoon block on the internet, it´s a variation of an old block carpenter´s wheel. My mum liked it and wanted two swoon quilts as a present for her friend. So I did the smaller one (140 x 140 cm).
 A tohle je obdélníková deka, cca 140 x 208 cm. Obě jsou prošity volným quiltováním - meandry.
And this is the second one - rectangle 140 x 208 cm. Can you see my FMQuilting?

Látky jsou od Clothworks z řady A Closer Look. Nakoupila jsem je se slevou, což se mi vymstilo, protože pak už jsem nesehnala tu světle šedou. Původně totiž měla deka vypadat asi takto, bez lemu kolem hvězd. Ale žluté lemy s letícími husami se mi nelíbily a bylo potřeba deky zvětšit, takže jsem trošku párala a každou hvězdu olemovala modře a bloky spojila různobarevnými čtverečky. Výsledek je podle mne lepší než původní varianta. Dokonce mi 4 bloky zbyly a taky ty letící husy, z toho ještě něco bude, asi další deka :).
This is first version of setting, but the collention A Closer Look by Clothworks was sold out, so I had to use their blue and frame all the stars. I think that the framed version is better than this one, isn´t it? And I still have 4 stars left, maybe for next quilt :)


6 komentářů:

  1. Vzor i provedení je super - moc se mi líbí. Určitě udělá velkou parádu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, a mě by se asi líbila i ta první varianta :) Máš to moooc krásné, včetně perfektního prošití. Deky budou dělat radost i parádu! Přeji krásné léto! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta první varianta je moc hezká a určitě ji někde zopakuju, ale je docela světlá, což znamená více špinění. Moc by se mi ale hvězdy líbily třeba na tmavém pozadí.

      Vymazat
  3. Moc krásná deka a mně se asi líbí víc nové řešení. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, taky přeji ať se daří a hodně času na tvoření :)

      Vymazat