čtvrtek 28. srpna 2014

Deky z lásky - Domulka

Během prázdnin jsem ušila další deku do projektu Deky z lásky - už svoji třetí. Tato je určena pro Dominika - Domulku, více o něm se dozvíte zde. Tentokrát byly bloky velmi pěkné a neměla jsem problém se sladěním. Deka měla být modrá, ale já měla svoje letní tyrkysové období - myslím, že výsledná kombinace je zdařilá.
This is my third quilt for charity - Love Quilts. Dominik wanted Angry Birds an dinosaurs. The first photo is from Love Quilts pages, the second is mine - I really should hang the quilt before taking photo.

Určitě jste poznali, že Domulka chtěl deku s Angry Birds a dinosaury. Prošitá je klasicky volně, ale použité látky jsou jemné, takže deka je měkká. Úvodní fotku jsem si vypůjčila z mailu, protože ta moje je trošku neostrá. No, a taky bych měla fotit deky spíše pověšené, schválně porovnejte:


7 komentářů:

  1. No pááni Věruš, to smekám .... je fantastická:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, šila se moc pěkně a panely šly k sobě, taková práce pak jde hezky rychle.

      Vymazat
  2. Věrko, tak tahle deka je naprostá bomba! Je úžasná!!! Úplně mě dostala!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Tyhle Deky z lásky mě vždycky tak pozitivně nabijí, kdybych nechodila do práce, tak bych jich i šila víc.. :)

      Vymazat
  3. Krásná deka, úžasné obrázky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, v létě prostě jedu v tyrkysové a i když jsem původně měla z té kombinace obavy, tak výsledek je super.

      Vymazat
  4. Nádherná deka, úžasně proquiltovaná.

    OdpovědětVymazat