neděle 24. srpna 2014

Holly Hobby Quilt

Už před víc jak rokem mne okouzlily panely s holčičkou Holly Hobby. Neodolala jsem a zakoupila celkem tři. Teď se mi hodil první z nich na deku pro miminko - holčičku, které čeká kamarádka Edita. Ona totiž nesnáší růžovou a docela úspěšně se jí při mimi nákupech vyhýbá. K panelům jsem dokoupila ještě látku se srdíčky a další doplňkové, chci totiž ušít ještě polštářek a mantinely do postýlky. Látky jsem koupila na e-shopu Patchwork-studio a zkombinovala se zahraničními jednobarevkami. Prošívala jsem tentokrát ručně švu a obrysy v panelu, aby byla deka měkká.

I had this fabrics from Holly Hobby colection more than year. Now my friend Edita is going to have a baby girl and this panel is perfect for her, because she hates pink. I used also some solids and I´m going to make cushions and cot bumper. I quilted it by hand to have the quilt very soft.
Chtěla jsem vyzkoušet lem z trojúhelníků, ale docela mne potrápil, pyramidky asi nejsou nic pro mne. Nicméně takový lem kolem panelu vypadá velice efektně, co říkáte?

I also wanted to try pyramide border. It was very tricky, but looks great, doesn´t it?

2 komentáře:

  1. Věrko, Ty jsi drak! Moc hezká deka!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, momentálně mě docela baví šít z panelů, mám nakoupeno hodně krásných látek. Naživo deka vypadá ještě líp, fotka barvy trošku zkresluje.

    OdpovědětVymazat