středa 8. dubna 2015

PPM

Také letos se chystám na PPM a doufám, že do víkendu už vyzdravím. Katka G zařídila cestu autem, pojede nás z klubu několik. Moc se těším, že odpadne přestupování a závislost na spojích. Letos jsme se rozhodly zúčasnit výstavy v sekci Český quilt, hala 1, část N. Za celý klub jsme vybraly 4 deky, takže tady je máte, ať se můžete těšit, co uvidíte naživo.
Rozhodně naše "reprezentační" klubová deka
A také úžasný sampler paní Mirky F., v nádherných barvách a látkách z Ragosu. Ve skutečnosti mnohem krásnější než na fotce :)
Pruhovaná deka paní Marie O., trošku něco jiného, na tomto jednoduchém vzoru vyniknou pěkné látky a barevné sladění. Látky tentokrát Bellus.
A jedna moje deka, Round robin neboli pešek. Přestože jsem ji nešila jen já, ale podílelo se více švadlenek, výsledek ja tak nádherný, že si výstavu zaslouží.


12 komentářů:

  1. krásne .. teším sa, že uvidím naživo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Ten Mirčin sampler je fakt nádherný

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ´Těším se tak, že mám až strach, jestli se něco nezvrtne. Asi si dám na klopu svého avatara a nick z Dámy - takže kdybys viděla cedulku s Barbie baletkou a nápisem VERPA na takové brýlaté zrzavé, tak to jsem já :))

      Vymazat
  3. Tak si to tam užij - a hodně fotek, prosím. Já letos nejdu, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych Tě potkala, ale jedu už v pátek. Ty asi až o víkendu. M

    OdpovědětVymazat
  5. Klubovou deku máte nádhernou a ta poslední je naprosto výstavní!

    OdpovědětVymazat