neděle 3. května 2015

Zuzka šije

Své devítileté dcerce jsem koupila Janome Juno k narozeninám. Už jsem ho měla vyhlídnuté dost dlouho. Zuzka se hned pustila do šití. Sedíme vedle sebe a šijeme společně. Až jsem se divila, kolik toho už ode mne odkoukala. Musím se pochlubit prvními bloky, které úplně sama ušila. Jen jsem jí vysvětlila zámeček a sama i sežehlovala, sedlo jí to vcelku pěkně :) Výběr barev a látek z mých zásob byl také v její režii.




Budou z nich zřejmě polštářky, jeden jako dárek pro paní učitelku na konci roku :))

10 komentářů:

  1. Hle, zase nepadá jablíčko daleko od stromu. Zuzce přeju radost z šití a Tobě radost ze Zuzanky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Jsem moc ráda, když ji něco zaujme, protože jinak je velká neposeda. Naštěstí zbožňuje tvoření všeho druhu.

      Vymazat
  2. To je teda sikulka ..... moc krasne ...nech sa Vam spolocne dari ..
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka je vážně šikula, celá maminka :-) To musí být super, když máte spolu stejnou zábavu. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, taky jsem ráda, že to se mnou sdílí.

      Vymazat
  4. Věrko, Zuzka dělá úžasné pokroky! Aby jí ten stroj stačil... A hlavně, aby Ti brzy neudělala pořádný průvan v látkách :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, přesně jsi to odhadla :). Vybírá si z těch dražších a hezčích látek. Zase si říkám, ať ty její první dílka dlouho vydrží.

      Vymazat