neděle 11. října 2015

Ninepatch ubrus a běhoun

Tak už šiju na Vánoce a hlavně trošku likviduji své zásoby červenobílých látek. Tento běhoun a ubrus poputuje se mnou do Švédska jako dárek. Šití nebylo nějak složité, jen ninepatch, ale výsledek vypadá dobře. Jako neutrální látku jsem použila krémově bílou s červenými vánočními stromečky od mody, takže tematika je opravdu sváteční.
Opět jsem lemovala a volně quiltovala. Čtvercový ubrousek má rozměr 45 x 45 cm. Na obrázku hezky vidíte tu světlou látku se stromečky.
Běhoun má rozmět 45 x 104 cm.

Vzor byl jednoduchý, ale efektní, určitě ho ještě někdy zopakuji, klidně i se scrapovou bordurou, jak jsem zahlédla někde na pinterestu.

6 komentářů:

  1. Moc hezké vánoční šití. Červenobílá barevnost se hodí vždy a o Vánocích obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věro. Od té doby, co jsem viděla ty úžasné červenobílé kombinace v knížce Kouzelný patchwork, tak v této kombinaci jedu.

      Vymazat
  2. Moc hezké, krásně sladěné, nádherný vzorek na podkladové látce. Udělá radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Jsem ráda, že mi patchwork umožňuje dávat takové dárky, snad to ocení. Je v tom vidět ta práce.

      Vymazat