neděle 1. listopadu 2015

V barvách podzimu

Hnědé barvy jsem nějak dlouho neměla ráda a něšiju z nich. Ale díky koupi závěsů v zajímavé podzimní kostce jsem vyladila náš obývák/jídelnu do podzimních tónů. Zamozřejmě jsem přidala i něco z patchworku. Na tomto kulaťáčku jsem si vyzkoušela jednoduché zapínání - jen mašlička, která stahuje oranžovou látku. Hexagony v podzimních tónech jsem měla z jedné výměny na Dámě.

Na tomto obrázku náš gauč. Je fakt krásný, když se na něm neválí různé oblečení :). Kostkovaný ubrus a polštáře jsou ušité z těch sekáčových závěsů. Háčkované polštáře na krajích mám snad už víc než 5 let, teď se mi hodí.
A takto vypadá náš jídelní stůl. Pod policí je nástěnný quilt opět v podzimních tónech, bloky mám také z jednoho swapu/výměny. Neodolala jsem a na stole je nová plechová dóza na pečivo.
A ještě detail poličky, kterou dekorovala Zuzka. Lištičky jsme koupily už dříve v Kiku. Stojí v dřevěném korýtku, které mi vyrobil manžel loni na svíčky. Pro lištičky jsme ho naplnily malými šiškami. A lišek se u nás moc nezbavíte, protože Zuzka po nich opravdu šílí, a tak se lišky objeví ještě v několika příspěvcích :)).

2 komentáře: