čtvrtek 17. března 2016

Křižovatky č. 8

Již osmá deka podle obrázku z knihy, moc se mi vzor líbil, takže jsem sestavila i návod. Tentokrát je rozložení křížků jiné, protože deka je opravdu ze zbytků různých obyčejných bavlněných látek a bílé jsem měla málo. Vznikla díky úklidu v dílně jako výsledek likvidace malých zbytků. Tento týden jsem ji i prošila a olemovala šikmým proužkem.
Čtverec vyšel s délkou strany cca 102 cm, prošívala jsem volně meandry a lemovala šikmým proužkem střiženým z látky s bílými a žlutými proužky.
Výsledek vypadá velice efektně. Deka zatím nemá majitele, vystavila jsem ji i na fleru.
A nejmenší zbytečky zelené a modré padly opět na malou hrací deku pro panenky ve stylu tráva-voda. Tu už si vzala mamka.


2 komentáře:

  1. Věro, parádní kousky. Dík za návod. Až došiju kostlivce a přislíbené věcičky, tak určitě vyzkouším. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Maruško. Ten vzorek je strašně vděčný, už jsem ho dělala v mnoha barevných variantách. Určitě vyzkoušej.

      Vymazat