pátek 5. srpna 2016

Háčkovaný polštář kosočtverec

Tak mne minulý víkend skolila pravá angína a beru Penicilín. Zvládla jsem nakazit i manžela a mladšího syna, takže to máme doma veselé. Naštěstí antibiotika rychle zabrala. Většinou ležím a háčkuju nebo pletu.
Dodělala jsem polštářek, který se háčkuje jako velký čtverec, ale rohy se potom přeloží, takže barevné pruhy vytvoří kosočtverec. Na Pinterestu to vypadalo úžasně, se svojí variantou jsem také spokojena. Narvala jsem do něj velký modrý polštář.
Zapínání jsem udělala vzadu na zip, podle fotky určitě pochopíte systém přeložení rohů a jejich sešití.
Jedinou připomínku ale mám. Přece jen polštáře sešité ze dvou čtverců lépe drží hrany, ale možná jsm jen polštář moc naducala. Také doporučuji určitě přízi vždy jedné značky, já likvidovala  různé zbytky a ty barevné byly o trošku silnější než bílý okraj.

1 komentář:

  1. Věrko, Ty ani v nemoci nezahálíš. Zajímavě háčkovaný polštář. M.

    OdpovědětVymazat