pondělí 29. srpna 2016

Hexagonová vločka

Dnes tu máme malé upozornění, že Vánoce se blíží. Ne, nezbláznila jsem se, ale jaksi mám zažité, abych se už na začátku školního roku začala porozhlížet po vánočních dárcích. No, a také jsem prošila další top - tentokrát vločku, kterou jsem měla rozešitou už cca 2 roky.
Jen pro úplnost - vzor představuje fraktály známé pod názvem Kochova vločka. Motiv jsem viděla na stránkách segerman.org jako obrázek na tričku. Překreslila jsem si ho a pak už jen sešívala hexagony, použila jsem plastové šablonky.
Výsledkem je šestiúhelník o délce hrany 90 cm, vevnitř je Sakon a celý je prošitý volným prošíváním. Kraje jsem sestřihla a olemovala proužkem. Tento quilt bude sloužit pravděpodobně jako podložka pod vánoční stromek nebo ubrus.


Detail prošití:

4 komentáře:

  1. Pááni, to musela být piplačka. Ale vyplatilo se. Nádhera!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Maruško, piplačka to byla strašná, protože jsem zvolila blbou látku, která se špatně propichovala, příště jedině zahraniční. Ale zase ta spotřeba...

      Vymazat
  2. nebyla ta deka taky na výstavěv Tišnově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, měla jsem tam toho víc, u sebe na blogu máš z výstavy fotku taky jedné mé práce - nástěnný quilt s šicími motivy, číslo 41. Jsem ráda, že sis tu vločku hned vybavila, byly to 3 roky práce (po chvilkách souběžně s jinými projekty) a jsem na ni pyšná.

      Vymazat