neděle 13. listopadu 2016

Vánoční běhouny

Dnes píšu svůj první vánoční příspěvek. Koupila jsem si v Ragosu FQ s vánočními látkami. Později jsem zjistila, že byly z různých kolekcí, ale i tak spolu krásně ladí. Zkombinovala jsem je s bílou konou solid. Zamýšlela jsem  něco "scrapového". Celou sobotu jsem šila a dnes mám hotové dva běhouny. Velikost čtverečku je 4,5 palce. U hvězdiček jsem odšívala rožky bílými čtverečky velikosti 2,5 palce a výsledek je krásný, posuďte sami. Celková velikost je 31 cm x 89 cm. Jako vždy jsem vyztužila Sakonem a volně prošila.

Řekla bych, že lemování červenobílou pruhovanou látkou byla super volba a krásně se k veselým běhounkům hodí.

Ještě mám prošité podobné čtverce s hvězdou uprostřed. Chtěla jsem z nich středové ubrusy, ale nakonec jsem se rozhodla pro polštáře, Vše je totiž určené na prodej, tak doufám, že polštářky s ladícím běhounem zaujmou. Pokud máte zájem, mrkněte na fler.

12 komentářů:

  1. Věruško, je to velká nádhera. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, intenzivně se chystám na vánoční výstavu klubu.

      Vymazat
  2. Věro, pěkně vyladěné barvičky a ten poroužek lemu to ještě bezvadně orámoval. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruško. Musím se přiznat, že při nákupu mě ani nenapadlo, že to bude vypadat tak dobře. Prostě jsem chtěla něco vánočního, a teď bych nejraději nedala z domu :)

      Vymazat
  3. Super barvy. A ten proužek je bezva nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, proužkový lem už jsem dělala několikrát, ale střižený nakoso. Teď jsem zkusila řezat kolmo a také to jde. Dělá to moderní a veselý vzhled.

      Vymazat
  4. It looks like lovely table runner, Verpa. Great work!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Love the runners you made. So colorful and just right for the Christmas season.

    OdpovědětVymazat