úterý 20. června 2017

Háčkovaná síťovka a pytlík

Chtěla jsem nějaké průhledné pytlíky na pečivo, které bych mohla používat při nákupu v obchodě. Rozhodla jsem se, že současně zlikviduji své dlouholeté zásoby bavlněných přízí, některé Sněhurky jsou ještě po mé babičce.
Ten první sáček je tedy ze Sněhurky, háčkovala jsem dlouhými sloupky a řetízkovými očky. Nejdříve jsem udělala kulaté dno, a pak háčkovala nahoru. Výsledný sáček je moc hezký, ale je spíš menší a málo vzdušný.
Další zásoby neměly visačku, ale příze je také bavlněná, jen více kroucená a lesklá, navinutá na velké roli papíru. Měla jsem tři zbytky různých barev, využila jsem všechny. Nejdříve jsem háčkovala čtverec (dlouhé sloupky, řetízková očka) jako dno, pak jsem změnila přízi a začala háčkovat boky, ale tentokrát dvakrát nahazované dlouhé sloupky + 2 řetízková očka. Síťovka se tak příjemně rozšířila. Když se začal blížit okraj, na čtyřech místech jsem háčkovala jen dlouhé sloupky, aby to vypadalo jako prodloužená ucha. No, a poslední řada je celá z dlouhých sloupků, nezužovala jsem. Výsledek se mi líbí moc. Takto vypadá taška rozložená na zemi.
A takto visí na skříni.


6 komentářů:

  1. Určitě něco takového vyzkouším. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásně jsi to vymyslela a uháčkovala :-) Já se k podobné tašce chystám už dlouho, ale nějak není pořád čas... Měj se moc krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Je to pěkné háčkování třeba k vodě, nebo do křesílka na zahradu (pokud se člověk nedívá na tu práci kolem). :))

      Vymazat