úterý 18. července 2017

Džínové podsedáky

Trvalo mi to skoro rok, ale už mám z recyklovaných riflí i podsedáky. Židle mám po babičce a jsou od Tonu, ale tento model asi není moc slavný :). Původně byly černé, jen tak amatérsky jsem je přetřela na bílo. Sedací plocha je docela veliká, takže na ni nic nepasuje. Musela jsem tedy koupit čtverce molitanu a udělat si sedáky na míru. Takto vypadá výsledek - čtyři podsedáky na míru, strana z rifloviny.
A jedna fotka, jak jsem vyráběla molitanový vnitřek na míru:
Upevnění podsedáku k židli jsem vyřešila zavazováním, tkaničky jsou ušité z tenčí rifloviny:
Z druhé strany je místo džínoviny dekorační látka ze sekáče, je to světlá strana, více budu asi používat tu tmavší, ale na svátek budou židle vypadat takto:

A už mi jídelní část krásně ladí s obývákem - viz příspěvek džínový potah na sedačku



11 komentářů:

  1. Vypadá to fakt skvěle!!! Člověk by ani netušil, kolik odstínů ta džínovina má, že? Si děláš doma padesát odstínů modré... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, už těch riflí moc nemám, tak jsem u některých odstínů váhala, jestli se k sobě hodí, ale nakonec jsem se na to vykašlala a sešila to k sobě, jak mi to přišlo pod ruku. Nakonec to vypadá dost dobře a zadeček netlačí :)

      Vymazat
  2. Tak to je pecka.Všechno. Ten gauč jsem loni nějak minula, a je to paráda. Jsi hrozně šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Věruško. Momentálně ujíždím na různých odstínech modré, takže džínovina je skvělá volba. Ještě mám asi 50 vystřižených kusů s kapsami, něco z toho ještě vymyslím :).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky moc, Jituško. To víš, o prázdninách doháním resty :). Momentálně mám gauč rozložený a riflovinu krásně doplňuje deka Jamestown Landing, krásně se k němu hodí. Je to moje hnízdečko, kde mám rozložené háčkování a koukám na TV. Zuzka je na táboře, pohodičku ruší jen manžel s antibiotikama.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky moc, teď se chci vrhnout na nějaký opravdový patchwork.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky Maruško, uvažovala jsem i o sešitých čtvercích, ale ty pruhy nakonec vypadají dobře a švy nebudou tlačit.

      Vymazat