pondělí 14. srpna 2017

Obal na mobil

Dostala jsem k narozeninám nový mobil. Manžel se omlouval, že je bez obalu, ale já jsem se zaradovala. Konečně příležitost vyzkoušet ušití obalu, který se mi už dříve moc líbil. Střih jsem si udělala sama a plánovala jich ušít víc, ale moc mi to nešlo.
Ach ten zip! Chtěla jsem mít zapínání z nekonečného zipu, který se nahoře jen otočí. Všechno jsem zvládla, i navlečení jezdce, ale to našívání zipu do obloučku bylo strašné. Však je to na fotkách vidět, jak to mám šišaté. Tak jsem zatím dokončila jen jeden liščí pro Zuzku a romantický pro mne.
A tady si už v pouzdře hoví můj telefon, u této fotky jsou barvy věrnější.
Snad brzo seberu odvahu dokončit ty ostatní, ev. trochu upravit střih.

6 komentářů:

  1. Tak to hlavně nevzdávej..., ať nemáš další ufo :-)! Jinak látky jsi vybrala skvěle a šití určitě vypiluješ! Ty malý věci se šijí opravdu blbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ale je to funkční a mám nastříháno a prošito ještě na 3 ks, tak to dodělat musím :)

      Vymazat
  2. Vypadá krásně. Já zip v obloučcích malinko nastřihnu. Líp si sedne .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, taky jsem o tom uvažovala, ale měla jsem strach ze třepení.

      Vymazat
  3. Přeji tvému novému telefonu příjemné pohovění a žádné pády bez obalu :-) ! No zip do obloučku, to je prostě zip do obloučku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Evu. Endomondo už mám nainstalované, ale ještě jsem nevyzkoušela.

      Vymazat